Translate

الخميس، 19 أبريل 2007

دعوة


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا استطيع ان اجد كلمة شكر مناسبة لأخي الكريم مهند

فمهما قلت في حقه فلن اوفيه حقه

ومعه اختنا الغالية صرصارة

فقد تطوعوا بلفتة جميلة إن دلت علي شئ تدل علي صدق الاخوة والاحترام المتبادل


وانا ادعوكم الي الانضمام الينا من خلال مدونة اخوانا مهند في هذا الرابط




معذرة لم استطيع كتابة بوست يليق بالموضوع لأرهاقي الشديد جدا

سامحوني

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

Money making FREE tips,
everything you need to know how to start your online home business,
FREE details collected at one place, no need to search the Internet anymore.
It´s all there at BloggerTalk. Stick to it and start make money today.
By the way...you have a great site
but I don´t understand what it is

shermen يقول...

ألف سلامة عليك

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

باشمهندس محمد ، عملت لوجوهين كده في السريع ، ياريت تروح تشوف البوست وتقولي رايك
سلام

šσяšαяαα يقول...

ازى الحال دلوقت ياباشمهندس؟
يارب تكون احسن من امبارح.
وياللاااا انا دخلت اشوف الفلطعيس ابن عم الفنكوش وملقيتش حاجه..
متشوقناش بقى اكتر من كدا:)

gohayna يقول...

يا محمد يا احلي الاسماء
حبنا ليك واصل عنان السماء

خد بالك من نفسك جامد

علشان حبايبك الي مستنينك هنا ميت الف واحد



اخ وصديق وخفه دوم
كل حاجه حلوه اجتمعت علشان تكون احلي رسم لاحلي اسم

محمد

اناقولت اسلم عليك بطرقتي من خلال كام كلمه كدا

حلتيي بقي لاني بطاطا في الكمبيوتر ومليش في الي مهند بيعمله خالص

المهم خد بالك من نفسك وكلها 45 يوم وترجع بالف سلامه

وتكون حياتك كلها فرح وسرور دايما يارب


انا في خلال الايام دي هكون سافرت ان شاء الله

يعني لما هكلمك المره الي جايه هكون في الكويت

هدعيلك وانا علي سفر علشان ربنا يتقبل

وبعد اذنك هتخل مدونتك علي طول وهكتب فيها اي كلام واي تعليق ان شالله احكيلك اي حاجه علشان احس انك موجود

وابقي رد لما ترجع بالسلامه

والله هفتقدك وهفتقد خفه دمك وكلامك الي بتكتبه عندي

بجد هتعمل فراغ والله

مش عايزه اطول عليك بس خد بالك من نفسك

واول ماترجع تبلغني بكلمتين تكتبهم في مدونتي علشان اعرف انك موجود

لا اله الا الله

محمد رسول الله


اختك جيهان

Dr.khaled يقول...

يا اخي اعتذر عن عدم حضوري
لاسباب خاصة جدا

ارجو ان تسامحني
وان شاء الله تعود بسلامة

اخوك/خالد

الراقـــص مع الذئـــــاب يقول...

Rockers Rock
شكر الله سعيك
--------------------------
shermen
الله يسلمك وجزاكي الله خيرا علي المرور
--------------------------
خمسة فضفضة
إن شاء الله هضفهم عندي يا دكتورة وابقوا شدوا حيلكم بقي عاوزين شغل جامد

--------------------------
سارة

هو انا كان مالي امبارح؟؟؟؟
ههههههههههههههه
يا بتني انا اخد علي المرمطة...شدوا حيلكم انتم بس ...مش عارف من بعدي هتعملوا ايه

الفلطعيس في الرتوش الاخيرة
سويعات قليلة وهينزل إن شاء الله

-----------------------------

دكتورة جيهان
كلنا افتقدناك امبارح وكان نفسنا تبقي معانا

انا زعلت اوي انك مدخاتيش علي فكرة وكنت متنظرك
بس يارب يكون المانع خير
انا عارف والله إنك مشغولة في موضوع السفر دا جدا
ربنا يعينك ياب ويهون عليكي الغربة

وطبعا الناس هنا هتعملك حافلة جامدة بقي وانتي مسافرة

ربنا يكرمك علي كلامك الجميل اللي انا بجد مستحقوش

بجد يعني اخجلتيني من نفسي وحسستيني اني حاجة....
ربنا يجازيكي خير ويوفقك في اي مكان ويسسر لكي امرك في دنياك ويصلحها لك ويسعدك في جنات النعيم ويبيض وجهك يوم العرض عليه
شوية دعاوي يوم جمعة من واحد غلبان


والحمد لله انك هتعملي بالوصية وهتدخلي تسقي الورد اللي في المدونة

وإن شاء الله اول ما هرجع هتكوني من اول الناس اللي هبلغهم انتي وكل الاخوة اللي عملوا معايا كتير اوي
ربنا يجازيكم خير ويقدرني ارد جزء صغير من اللي عملتوه كلكم معايا

لسا انا قاعد معاكم بكره طول اليوم ومش هنام كمان

لا اله الا الله محمد رسول الله

اخوكي محمد


-----------------------------

اخي وحبيبي الدكتور الجميل اوي خالد

انا مقدر ظروفك وكان الله في عونك
استمر اخي الكريم في موضوعاتك وانضم الي اخواننا في ما سوف يقومون به وما اتفقنا عليه جميعا
وهو رابطة وتجمع ضد المدونات القذرة وبذئ الالفاظ
واراك اخي الكريم من احسن الناس في التصدي لهذا الامر لوجود مدونة محترمة مثل مدونتك

استحضر النية وتوكل علي الله وقف مع اخوانك ضد الفساد في المدونات

جزاك الله خيرا يا دكتور وربنل يكرمك ومتنساش اخوك من الدعاء