Translate

السبت، 9 فبراير 2008

ولله الحمد..تمت علي خير

السلام عليكم



الحمد لله.....خلصت علي خير واتخرجنا

والتفاصيل بعد قليل

هناك 13 تعليقًا:

Dr.khaled يقول...

من الواضح ان دي مش الكلية الحربية...
هما كانوا أخدوك ظابط احتياط ولا ايه؟؟؟

غير معرف يقول...

طب الحمد لله وعقبال الجميع

mohand يقول...

السلام عليكم

الف مبروك يا شقيق

مستني التفاصيل

Unknown يقول...

اللي وراكم دا اكيد العمارة الجديدة
مش القديمة

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف الف مبروك

كفااااااااااااااااااااااره


انت مين في دول ؟؟؟

عصفور المدينة يقول...

ربنا ييسر لك البقية ويتم عليك نعمته

موجة يقول...

حمدا لله على السلامة
كفارة يا سيدي

منورنا رجوعك و مسعدنا

خالص تحياتي
احمد

Ma 3lina يقول...

الف مبروووووووووووك و حمد لله على السلامة

Unknown يقول...

يا ألف مليون مبروك

عقبال الدبورة التانية والتالتة باذن الله

طبعا ماكنتش من أول المهنئين لكن أنا كتبت بوست عندي باهني فيه أخويا وهنيتك فيه من نفسي كدة

:))

كانت حفلة جميلة ربنا يوفقكو يارب

الا قولي بقي انتي أنهي واحد فيهم؟؟؟؟

الراقـــص مع الذئـــــاب يقول...

السلام عليكم

هند
جزاكي الله خيرا علي مشاركتك الجميلة

-------------

مهند
وعليكم السلام
الله يبارك فيك يا هنود

------------------------
snowlandeg

لا...دي القديمة بس انت مش واخد بالك

انا ك 3
س 9

---------------------------

دكتورة خمسة فضفضة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الله يبارك فيكي يا دكتورة

انا اللي لابس قرطاس علي راسي

المختلف عنهم كلهم...

--------------------------

استاذي عصفور

جزاك الله خيرا علي دعواتك الجميلة

-------------------------
موجة
الله يسلمك ويبارك فيكي يا ابو حميد

----------------------------

دكتورة ماعلينا

الله يسلمك ويبارك فيكي

----------------------------

فنان فقير

الله يبارك فيكي ومبروك ليكي وللأخوكي

بس مفيش عندنا دبورة تالتة
احنا اخرنا تانية بس

جزاكي الله خيرا علي بوست التهنئة

انا اللي لابس يوني فورم القوات الجوية

د/اجدع بنوته يقول...

مش كل شويه بقى هنقعد نبارك

مش كفايه ان مفيش ولا شيكولاتايه

ولا كانز بيبسى

ولا بيست عصير حتىى

تؤتؤتؤ مش كرم الظباط ده خاللص

ولا كرم جابر حتى

رفقة عمر يقول...

الف مبروك التخرج
اسفه جدا متاخره بس للاسف كان فيه عطل فنى فى الكمبيوتر وتم بحمد الله اصلاحه
ربنا ييسر لك الخير اللهم امين يارب العالمين

مدونة الغلبـان يقول...

ألف مبروك يا حضرة الظابط
على فكرة انا كنت دفعة جنية وربع 125 :)
الكتيبة 3 السرية 8
وربنا يوفقك أن شاء الله
وتخلص فترة الجيش على خير